A TV2 nem tart igényt többé Hajdú Péterre és a Frizbire?

Forrás: Showtime Hajdú Péterrel -
TV2 Showtime Hajdú Péter
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Akár teljesen kiszorulhat a TV2-ből Hajdú Péter. Sajtóértesülések szerint a Showtime-nak biztosan nem lesz folytatása, de lehet, hogy az Aktív című műsort sem Hajdú cége gyártja majd januártól.

Nagy változások jönnek a Tv2-nél, amik egy része már be is indult: új csatornákkal és műsorvezetőkkel erősít, több régi motorostól pedig megváltak. Hajdú Péter produkciós cége több műsort is gyártott a TV2-nek, műsorvezetőként pedig a Showtime című produkcióban szerepelt.

Forrás: Showtime Hajdú Péterrel

Nagyon úgy tűnik azonban, hogy nem váltotta be a Showtime a hozzá fűzött reményeket, ugyanis a Népszabadság információi szerint lekerül a műsorról, mivel sokallták a költségeit, amihez képest kevés nézőt vonzott. Hajdú Péter azonban annyira bízott a műsor sikerében, hogy korábban úgy nyilatkozott, visszavonul, ha megbukik.

Forrás: Facebook/Hajdú Péter

A lap szerint

az is előfordulhat, hogy a Frizbi Entertainment Kft. idővel teljesen kiszorul a csatorna műsorkészítői közül.

Hajdú Péter annyival kommentálta az értesüléseket, hogy 9 adást terveztek még, de aláírt szerződésük nincsen. A lap úgy tudja, hogy

az általa gyártott Aktívra az év végéig van szerződése, de januártól ezt is más gyártja majd.

Több oka is lehet annak, hogy Hajdú Péter kiesett a TV2 kegyeiből. A Showtime eleinte szép számokat hozott, de a végére visszaesett. Állítólag azt sem vették jó néven a csatornánál, hogy nem tudta ott tartani Friderikusz Sándort. Ráadásul a Hajdú Péterre bízott Naplót sem sikerült beindítani. Sokakat meglep annak a lehetősége, hogy mellőzik Hajdú Pétert, de logikus lépés is lehet, hiszen a TV2 több gyártóját is lecserélte az RTL Klub korábbi beszállítójára.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.