Ezt a ruhadarabot anyád se hagyja szó nélkül − A nadrág, ami sokkot okoz a boomereknél

Vannak ruhadarabok, amiknek elég belibbenniük a TikTokra, és a fél világ letérdel a nosztalgiától vagy épp a döbbenettől. A trapéznadrág pont ilyen. Egy generáció már túl van rajta, a másik meg pont most fedezi fel újra.
A trapéznadrág ismét fénykorát éli. A boltokban garmadával állnak a 70-es évek stílusát idéző darabok, de nem csak a fast fashion márkáknál. Ott van például Kendrick Lamar is, aki nem egyszerűen csak viseli, hanem konkrétan ikonikus darabbá emelte a trapéznadrágot. Persze, ő bármit felvehet, és a világ tapsol, de ha te húzod fel a bőszárú gatyát, anyukád hirtelen visszarepül 1978-ba, és felkiált: „Kislányom, ebben mész ki a lakásból!”
A divat már csak ilyen: ciklikus, mint a Hold, a Taylor Swift-lemezek vagy a családi viták a karácsonyi menüről.
A trapéznadrág visszatérése viszont több, mint egyszerű retródivat. A mai generációk nemcsak újraértelmezik ezt a ruhadarabot. Már nem csak a farmerban létezik: ott van kordbársonyban, műbőrben, fehérben, sőt, extrém színekben is. És nem csak hippi stílusban, hanem oversize zakóval, crop toppal, vagy akár platformcipővel is simán kombinálják.
A Z-generáció imádja, mert laza, kényelmes és figyelemfelkeltő. A trapéz újra trendi, és most már nem csak a bohém művészek kiváltsága.
A szüleid jó eséllyel pont ugyanilyen nadrágban flangáltak annak idején. De most, hogy a saját gyerekükön látják viszont, valahogy más a leányzó fekvése. Talán azért, mert emlékezteti őket arra, mennyi mindent éltek meg benne - és persze az idő múlásával is szembesülnek. Vagy talán csak nem értik, miért fizetsz több 10 ezer forintot egy olyan nadrágért, amit ők anno három gombóc fagyiért kaptak a piacon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.