Remek ötlet vagy botrány? Melltartót reklámoz egy férfimodell

fehérnemű modell melltartó férfi andej Pejic
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Vajon azért szerepel az egyik új melltartókampányban egy férfi, mert a cég ezzel akarja bizonyítani, hogy bárkinek lehet formás a melle? Netán a marketingesek már nem tudnak mit kitalálni, és egy efféle "botrányos" kampánnyal akarják felhívni a cégre a figyelmet?

Tipp! X-Faktor: A finálé! Kattints a galériáért!



Andrej Pejic androgün modellről már többször cikkeztünk


HEMA
HEMA


A kampány népszerűsége valószínűleg épp abban rejlik, hogy a kismellű hölgyek a képeket nézve megbizonyosodhatnak arról, hogy ha egy férfinek lehet, akkor nekik sem lesz gond szép, formás kebleket "varázsolni" magukra. A holland Hema márka végül is jól tette, hogy egy csinos, formás modell helyett egy férfival népszerűsíti a termékeit, hiszen ilyen még tényleg nem volt. A modell egyébként nem meztelenkedik a kampányban - az összes képen ruhát visel, így azért nem egészen biztos, hogy minden forma a melltartó műve...

Tipp! Képek a szuperszexi színésznőről! Kattints a galériáért!


Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.