Az asztrológia szerint vannak olyan csillagjegyek, akik rendkívül fukarok, egyszerűen soha nem költenek semmire. Ezek a jegyek nem azért spórolnak, mert nincs pénzük, hanem azért, mert a pénzköltés számukra nem öröm, sokkal inkább teher. Legfrissebb elemzések alapján bemutatjuk a 3 legfukarabb csillagjegyet, és eláruljuk, mi áll a viselkedésük hátterében a horoszkópok világa szerint.
A Bika földies jegyként értékeli a tartósságot és a minőséget, de csak nagyon körültekintően költ, főként ha a vásárlás nem luxus, hanem prémium kategória. A vásárlás előtt alaposan meggondolja, valóban megéri-e annyi pénzt kiadni az adott dologra, még akkor is, ha az egyáltalán nem drága. Ez a jegy inkább a megtakarításoknak él, befekteti a pénzét egy időtálló bútorba, ingatlanba vagy minőségi ruhákba, kiegészítőkbe – mindenbe, amiben jó üzletet lát.
A Szűz analitikus és gyakorlatias, minden költést rendezetten, pontosan számszerűsít. Nem enged meg semmi fölöslegeset, csak azt, ami valóban szükséges. Egy éttermi számla is gondosan ellenőrzött, nem ad többet a borravalóra, mint amit pontosan kiszámol. Ezzel együtt élni elég zavaró másoknak, hiszen egyáltalán nem rugalmas a pénzügyekben a Szűz jegy szülötte.
A Bak fegyelmezett és céltudatos, inkább él minimál stílusban, ha az elősegíti a hosszú távú céljait. Nem költ impulzívan, sokáig halogat, még a kisebb örömöket is ingyenes alternatívákkal helyettesíti, mindezt a megbízhatóság és anyagi biztonság jegyében. Ő nem leli örömét a spórolásban, ám tudja, hogy ez szükséges. Ha valami nagy dologról álmodik, akkor viszont hajlandó a kiadásokra.
Ezek a jegyek mind különböző motivációból spórolnak: legyen az biztonság, praktikusság vagy kontroll. Ha ezek közül valamelyik vonzó neked is, érdemes lehet inspirálódni. Mérd fel, mire költöttél, és csak indokolt kiadásra adj pénzt, mint a Szűz, tűzz ki egy nagyobb célt mint a Bak, és csak arra áldozz, és tanulj a Ráktól, legyen vésztartalékod, és állj stabil pénzügyi lábakon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.