Téged is furdal a kíváncsiság, miként lehet az, hogy valaki állandóan mosolyog? Íme, 6 egyszerű tipp!

Rákészülés

Későn ébredsz, a mosogató tele van mosatlannal és 300 olvasatlan e-mail-ed van, ilyenkor nehezen tudsz optimista maradni. Ahelyett, hogy stresszeled magad, inkább értékeld, hogy van 20 perced tusolni, egy csésze teát meginni és élvezni az apró örömöket munka előtt.

Forrás: giphy.com

Mozgás

Naponta legalább 30 percet mozogj. Így nem csak a fürdőruha szezonra leszel csinos, de endorfinok szabadulnak fel a szervezetedben, ezáltal a nyugodt és boldog percek is garantáltak.

Alvás

Kerüld a túl késői lefekvést, más különben nyűgösen fogsz reggel felébredni. Azonban ha legalább hét órát alszol, akkor a hangulatod is sokkal jobb lesz a nap folyamán.

Nem vegyél mindent a szívedre

Csak azért, mert a főnök rád förmedt, még tovább megy a világ és nem kell egész nap levertnek lenned. Minden ilyen interakció után maradjon meg a pozitív, boldog hozzáállásod.

Forrás: giphy.com

Háziállat

Egy kutatás szerint azok az emberek, akik gyakran játszanak házi kedvenceikkel, sokkal nyitottabbak, boldogabbak állat nélküli embertársaikkal ellentétben.

Meditáció

Mindenkinek van 15 perce reggel arra, hogy lehunyja a szemét és rákészüljön a napra. Szintén egy kutatás eredménye, miszerint ha valaki egy hétig mindennap meditál, annál észrevehető a stresszszint a csökkenése, a hangulatának a pozitív változása. 

Tedd rendbe a lelked – 5 tipp a megfelelő balanszért
Mindenki megérdemel legalább öt percet, amikor magával törődhet, kikapcsolhat, és kizárhatja a zavaró gondolatokat. A Life.hu öt tippje segít neked, hogy megtaláld a lelki békédet!