Miután 20 kilót leadott a terhességét követően, 2014 nyarán megfogadta Kim, hogy visszanyeri legjobb formáját, azaz 2009-es bikinitestét. Heti ötszöri edzés mellett öt módszerre esküszik még a híresség. Őt elnézve úgy tűnik, ezek nagyon is hatásosak!

1. Atkins diéta

Ha Kim nagyon gyors fogyásra vágyik, beveti az Atkins diétát. Teljesen lecsökkenti a szénhidrátbevitelt, helyette fehérjéket, zöldségeket fogyaszt, néha magvakat rágcsál, hogy bevigye a "jó zsírokat". Hogy jól teszi-e? A végeredmény önmagáért beszél, azonban nem árt tudnod, hogy ez a módszer - népszerűsége ellenére - rendszeresen szerepel a szakértők által évente összeállított legveszélyesebb diéták listáján. A szénhidrátoktól egyáltalán nem kell félni, nagyon fontos ugyanis, hogy ezek is szerepeljenek a mindennapi étrendedben. Korábban ITT már írtunk arról, hogyan válaszd ki a megfelelő minőségűeket.

/1502/Kim_K2015219152114
Így lesz szexi combod!
Akármilyen diétát is csinálsz, fontos, hogy rendszeresen mozogj is mellette. Íme, néhány igazán szuper combgyakorlat!

2. Futás

A makacs kilók leolvasztására Kim is az örök trükköt veti be, a futást. Nemcsak, hogy kikapcsolja a gondolatait, miközben a kilométereket rója, de szupergyorsan csökken a súlya is, mellette pedig izmosodik, feszesebb lesz a teste. A futáshoz elengedhetetlen a megfelelő folyadékbevitel. Kim a rengeteg szénsavmentes víz mellett frissen facsart zöldséglevekkel pótolja a folyadékot. 

Life.hu tipp: Edzés télen, a hidegben? Miért ne, mindössze pár dolog van, amire nem árt, ha odafigyelsz - ezeket korábban már ITT össze is szedtük. 

Kim tavaly nyáron kezdett edzőterembe járniForrás: Instagram/Kim Kardashian, Northfoto

3. Pilates

Lassabb, de annál biztosabb az eredmény - állítja Kim a pilatesről. Hetente négyszer űzi a hollywoodiak egyik kedvenc sportját. Eláruljuk a titkot: a híres Kardashian popót a pilates tartja formában.

Így diétázik Katalin hercegnő
Ha kíváncsi vagy, kedvenc Katalin hercegnőnk mivel tartja formában magát, most elolvashatod!

4. Tudatos étrend

Kim mindig bőséges reggelivel kezdi a napot. Spenótos rántotta, lazac, zsírszegény sajt általában a reggelije. Ezután következik a csirkemell brokkolival vagy hal zellerrel, spárgával ebédre. Délután pulykamellet, joghurtot, bogyós gyümölcsöket fogyaszt, vacsorára pedig zöld salátát. Naponta maximum 1800 kalóriát visz be, az edzés nélküli napokon csak 1500-at. 

Kim vásárláskor is alaposan végiggondolja, mit ehet és mit nemForrás: Northfoto
Adj magadnak időt!
Hetekbe telik, mire a test hozzászokik a változáshoz. Ne várd, hogy 3 nap fogyókúra és edzés után 3 kilóval kevesebbet mutat majd a mérleg nyelve. Olvass erről bővebben ITT!

5. Az időzítés

Edzője szerint a legjobb időpont egy kis mozgásra a reggel. Minden reggel kemény edzéssel kezd a celebmami, és ha van ereje, esténként is beiktat egy fél óra futást. Próbáld ki te is a hajnali edzéseket, egész napra felpörget!

Íme, egy videó, hogy otthon is gyakorolhasd Kim edzéseit!