Kriszta két éve azért látogatott el az edzőterembe, hogy formába hozza magát, ám beszippantotta a fitneszmodellek világa. Életmódjáról faggattuk a csinos fiatal lányt.

,,Nem egészen két éve mentem le először konditerembe, hogy kicsit formába hozzam magam. Nem sokkal utána, 3 hónap múlva indultam az első versenyemen, ahol rögtön a 3. helyen végeztem" - meséli Krisztina, aki már egészen fiatalon sportolni kezdett. Általános iskolában úszott, majd a Győri Balett táncművészeti iskolába járt, a balett lett a mindene, mellette latin táncokat tanult és vízibalettozott. ,,Sajnos egész fiatalon, 14 évesen egy betegség miatt abbahagytam a sportolást. Szerencsére ez már a múlté és a fitnesz a mindenem!" - meséli Kriszti, akinek az életében teljesen véletlenül csöppent bele a fitnesz.

Fotó: Mountain Walker

,,A fitneszmodellkedés akkor kezdődött, amikor a barátnőmmel először mentünk le a konditerembe. Egy ottani edző vett rá, hogy készüljek fel egy versenyre. Egyből tetszett a kihívás, hisz nagyon hiányzott a sport az életemből. Az első versenyemre Lakatos Mihály készített fel. Nagyon megtetszett a versenyzés világa. Beleszerettem, visszaadta az önbizalmamat és sok mindenre megtanított ez a sport. Rengeteg jó emberrel hozott össze, nem utolsósorban a kedvesemmel, aki egyben az edzőm is lett. Az is sokat segített, hogy ne adjam fel, hogy szinte mindig előkelő helyen sikerült végeznem, és természetesen a távolabbi cél is mindig előttem lebeg: az, hogy egyszer majd világbajnok leszek!" - árulta el Kriszta.

Fotó: Kokovai Andor, Voici Petru

,,Az eddigi versenyek közül, amit legnagyobb sikernek éltem meg, az az, hogy idén ősszel 1 hónap alatt 7 aranyat sikerült megszereznünk! Ezek itthoni kvalifikációs, magyar bajnokságok és nemzetközi bajnokságok voltak, de szívesen emlékszem vissza Koszovóra, ahol eb ezüstérmes lettem. Indiában pedig a WBPF szövetség által megrendezett világbajnokságon fitneszben a 4. helyen sikerült végeznem, a fitneszmodellben pedig 13 gyönyörű lány közül harmadik lettem."

Kriszta versenyidőszakban általában heti hét napot edz, egyébként pedig a 6 napot igyekszik egy héten betartani. Emellett a táplálkozás is kiemelt szerepet kap az életében. ,,Versenyenidőszakon kívül is próbálok odafigyelni a megfelelő fehérjebevitelre és a napi hatszori étkezésre. Rengeteg zöldséget eszem, ügyelek arra, hogy sokat igyak. Általában rizst és csirkét vagy halat fogyasztok, este már csak zöldséggel" - vallja Kriszta, aki versenyidőszakban hanyagolja a nassolást, egyébként pedig előnyben részesíti a diétás édességeket.

Fotó: Békési István, Polónyi István
Kriszta tippje

,,Szerintem ami az egyik legfontosabb, az az, hogy többször keveset egyen az ember. Számomra a reggeli is kihagyhatatlan, még ha rohanok is munkába, akkor sem maradhat el. Emellett nagyon lényeges a sok zöldség, a tiszta ételek, a folyadékbevitel, és legalább heti 4-5 edzés. A guggolás és a kitörés eszméletlenül hatásosak, pláne, ha egy nő formás combokra, popsira vágyik."

/1501/Fitne2015123231110