Habár sokat számít, de nem minden a genetika. Még a legvékonyabbaknak is van pár praktikájuk, amivel sokáig megőrizhetik kifogástalan alakjukat. Lássuk!

1. Reggeli

Sok helyen olvashatunk arról, hogy a reggeli a legfontosabb napközbeni étkezés. Egy brit, átfogó kutatás résztvevőit vizsgálták, akiknek az egyik fele mindennap reggelizett, míg a másik kihagyta a napindító étkezést. Azok, akik nem reggeliztek, a mérések alapján több kalóriát vittek be a szervezetükbe a legközelebbi étkezéskor a szokásoshoz képest. Persze ez nem azt jelenti, hogy reggelire mindent mindennel lehet enni. Nincs ötleted mit egyél? Ebben a cikkben három egészséges és finom reggeli fogás receptjét is megosztjuk veled.

Forrás: Thinkstock

2. Mozgás

Ugyanabban a kutatásban a résztvevők 42 százaléka hetente ötször vagy annál többször mozgott. A kutatók szerint ez nem csak a stressz és a depresszió csökkenését, de a cukorbetegség és számos egyéb tünet elkerülését jelenti. Egy jó étrend és a rendszeres mozgás pedig egyértelműen csökkentik a testsúlyt. A résztvevők elmondása alapján a sok mozgás segített nekik ellenállni az olyan endorfintermelő dolgoknak, mint az alkohol vagy a csokoládé. Mindenkinek megvan a maga motivációja, cikkünkben magyar celebek mondták el fogyókúratippjeiket.

3. Mérlegelés

Az emberek elég hiúak ahhoz, hogy karcsúságukat ne csak a tükör, hanem a mérleg is megerősítse. Az említett kutatásból szintén az derült ki, hogy az emberek 50 százaléka legalább egyszer méri a súlyát egy héten – a kutatók szerint ez motiváló hatással is bírhat.

Forrás: Thinkstock

4. Nincsenek durva korlátok

Az egészséges életmódba is belefér olykor egy kis „bűnözés”. A kutatásban résztvevő alanyok 44 százaléka megengedi magának hetente egy-két alkalommal, hogy a gyomrára hallgasson, otthon főzzön és feldolgozott élelmiszereket fogyasszon.

5. Tudatos étkezés

A genetikailag vékony emberek általában azt eszik, amihez kedvük van, nem szorítják magukat szigorú keretek közé. A résztvevők 74 százaléka állította, hogy soha nem vagy csak ritkán diétázott, 92 százalék sokszor oda sem figyel arra mit eszik. 

6 ételtrend, amit érdemes kipróbálnod 2016-ban
Az egészséges életmód, a tudatos étkezés mindig jó ötlet, de tudjuk jól, hogy minden évnek megvannak a maga táplálkozási trendjei. 2015-ben csupa furcsaság volt a listán, cikkünkben most viszont megmutatjuk, mit tartogat 2016!