A legtöbb motivációs írás úgy kezdődik, hogy állj fel a kanapéról, és vágj bele az edzésbe. De lássuk be, hogy ez a legtöbbször szörnyen nehéz: még lelkesek vagyunk, amíg olvasunk, de mikor hozzáfognánk, egyből elmegy a kedvünk. Nos, ez most másként lesz, hidd el!

Ha már hónapok, esetleg évek óta nem edzettél, akkor érezheted, hogy most megérkeztél. Ez a pár perces videó ugyanis biztos, hogy ismét meg fogja hozni a kedvedet egy jó kis edzéshez. Helyezkedj el kényelmesen a kanapén, majd vágj bele. Lesz benne némi kardió-, valamint alsó- és felsőtestedzés is, tehát 10 perc alatt teljesen át tudod mozgatni magad. Ez az edzésprogram legyen az alap, a kiindulási pont, ami visszaadja azt a fajta belső motivációdat, amely később akár egy egyórás kőkemény edzésig elvihet.

Forrás: Shutterstock
Kipróbáltam az otthoni gumiszalagos edzést

Sokféle edzésformát kipróbáltam már – edzőterem, csoportos fitneszórák, jóga –, de nekem mégis az itthoni torna vált be. Sokan azért nem szeretik, mert ezt a legkönnyebb ellógni, én azonban a rugalmassága miatt imádtam meg. Akkor szakítok az időmből fél-, egy órát, amikor tudok. Erre pedig kiválóan alkalmas a gumiszalag. Olvasd tovább!

Bár kanapés edzésről van szó, azt azért hozzá kell tenni, hogy a legtöbb esetben nem fogsz kényelmesen üldögélni, hiszen a cél mégis csak az, hogy mozogj. Sokféle hasonló videót lehet találni az interneten, mi most a Popsugar oldalán kalandoztunk, és onnan hoztunk egyet: