A nők számára a lapos és feszes has legalább olyan fontos, mint a kerek popsi. Egy szépen kidolgozott – nem feltétlenül extrakockás – has éveket képes fiatalítani a megjelenésen és a közérzeten. Az eredményért azonban nem mindenki szeretne edzőterembe járni vagy otthon fél órát mozogni. Nos, itt egy intenzív 6 perces gyakorlatsor, ami megoldást jelenthet.

Természetesen ahhoz, hogy a célt elérd, nem elég csak hasizomgyakorlatokat végezni, elengedhetetlen a megfelelő, egészséges táplálkozás is, ugyanakkor ha megtaláltad a számodra tökéletes edzést, már könnyebben fogod viselni az édesség megvonását is.

Charlee Atkins edzőtől korábban már mutattunk egy szuper otthoni kardióedzést, ami könnyedén kiválthatja a futást. Most nézd meg, hogyan dolgoztatja meg a hasizmokat és kövesd a példáját!

Minden egyes gyakorlatot 50 másodpercig végezz, 10 másodperces szünetekkel.

Végezd el heti háromszor, akár több körben vagy lábsúllyal, hogy a lehető legfeszesebb hasizmot érhesd el. Figyelj arra, nehogy túlterheld magad, várandós és szétnyílt hasizommal rendelkező hölgyeknek nem ajánlott.