Tónusos test 35 évesen - a legszexibb sportot választotta a fitneszmodell

2014.11.06. 23:09

Nem csak tizenévesen lehet ám elkezdeni komolyabban foglalkozni a testtel! A fitneszmodellek zöme már fiatalon készül a pályára, de Simkó Gina az élő példa arra, hogy 30 fölött is hihetetlen sikereket lehet elérni. 

Gina gyerekkorában nem sportolt versenyszerűen, később is csak hobbiból kosarazott, futott, balettozott. A 35 éves fitneszmodell 5 éve kezdett hivatásszerűen a sporttal foglalkozni és versenyezni. ,,Ahogy egyre jobban megismertem a testem, rájöttem, hogy jó genetikai adottságokkal rendelkezem és ezt érdemes kihasználni. Gondoltam, megmérettetem magam a színpadon, csak hogy lássam, hol is a helyem a többiek között és úgy egyébként ebben a viágban. Jó ötlet volt, mert a dobogó csúcsán találtam magam."

Gina Csörgő Adrienn személyi edzővel és fitneszvilágbajnokkalForrás: Simkó Georgina

Gina sikert sikerre halmoz, hamarosan pedig nemzetközi versenyeken is indul. ,,Minden egyes megmérettetést sikerélményként éltem meg, mindig első vagy második helyen végeztem. Eddig csak országos versenyeken indultam, most pedig kipróbálom magam külföldön is. 3 hét múlva indulok Helsinkibe a WABBA világbajnokságra, ahol magas fitneszmodell kategóriában versenyzek. December 4-én pedig Indiába, Mumbaiba repülök, ahol a WBPF világbajnokság színpadán versenyzek. Célom, hogy megvalósítsam önmagam a munkámban, és hogy én képviseljem a nőies stílust. Szeretem látni, ahogy a nők kibontakoznak minden szituációban és uralják a terepet. Remélem, hogy a most következő versenyeken ezek sikerülni fognak."

A sportolónő az edzőtermi edzések mellett egy nagyon nőies mozgásformát is beiktatott az edzéstervébe. "Versenyfelkészülésnél heti 6 edzésem van az edzőteremben, 3 pedig a stúdiómban, ahol légtánc- és rúdtáncóráim vannak. Az edzőteremben 1,5-2 óra súlyzózás után 50 percet kardiózom. Ezen kívül még elkezdtem az akrobatikaedzéseket is, heti egyszer. Plusz hetente legalább egyszer igyekszem normálisan lenyújtani 1-1,5 órát. Amikor nem készülök versenyre, szinte ugyanennyit edzek, csak nem kardiózom, és heti 5 alkalommal dolgozom súlyokkal."

Forrás: Simkó Georgina

Ennyi edzés mellett elengedhetetlen a kikapcsolódás, Gina pedig ezt a főzésben találta meg. "Főzni szoktam, általában egészségeset. Ennek már az is a része, hogy elmegyek megvenni a hozzávalókat. Imádok válogatni, nézegetni a zöldségeket, megfogdosni őket, és kiválasztani a legjobbat. A biopiacok a kedvenceim. Ezen kívül nagyon szeretem a gyógyvizes fürdőket - ezek nagyon jót tesznek az izmaimnak."

Gina az edzés mellett az étkezésre is nagyon figyel, hiszen számtalan rossz példát látott már. ,,Amennyire tudom, kerülöm a cukrok fogyasztását. A bőr petyhüdt és ráncos lesz tőle, és számos nőgyógyászati problémát is okozhat. Próbálok sok vizet inni, ezért állandóan tele van az autóm vizespalackkal. Sok zöldséget eszem, és a magokat is nagyon szeretem. Részemről a feldolgozott tejtermékek, mint sajt, joghurt, kefír, túró teljesen elfogadottak, azokat is szívesen fogyasztom. A tejet azonban kerülöm, és mogyorótejjel helyettesítem. Kicsit olcsóbb, mint a mandula, és szerintem finomabb is! Húsevő vagyok, így napi rendszerességgel jöhet valami szaftos husi is! Ha pedig nassolni támad kedvem, proteinszeleteket eszem: megőrülök értük! Egyébként nem vagyok nagyon édesszájú, így nem esik nehezemre kerülni a csokit és cukrokat. Inkább a a sütik és a palacsinta hiányoznak, de azt megoldom egészséges verzióban, persze csak a versenydiétán kívül. Nagyon szeretem a gyümölcsöket és igyekszem mindig szezonális dolgokat választani. Téli nagy kedvenceim a kivi, az ananász és a banán."

Gina tippjei

,,Ha hobbi szinten sportolsz, azért, hogy karcsú és fitt maradj, figyelj a rendszerességre! Érdemes olyan sportot választani, ami átmozgatja a teljes testet, és nem unod meg 2-3 hét alatt. Ha szereted a súlyzós edzést, akkor tanuld meg a feladatokat edző segítségével, hogy tökéletes legyen a kivitelezésük. Ha unod az efféle mozgást, válassz olyat, ami tényleg leköt. Tapasztalatból tudom, hogy nálam a stúdióban azok a lányok, akik hónapok óta heti 2-3 alkalommal látogatják az órákat, akár rúdtánc, légtánc, nyújtás, vagy táncos edzésről legyen szó, mind formálódnak, mert élvezettel és rendszeresen mozognak. Arra azonban figyelj, hogy ne hanyagold el a hát edzését: a lányok nagy része nem fektet kellő hangsúlyt erre a területre, általában a combjukat és a popsijukat formálják, a hátat elhanyagolják. A fűrészelés szerintem egy kiváló gyakorlat, érdemes minél többször végezni!"

Gina egy szexi fotón Konok Zsuzsa Susie táncos-légtornásszal és Aleska Diamond légtornásszalForrás: Simkó Georgina

Felmerül a kérdés, hogy ha Gina számára ennyire fontos a test edzése, vajon mik az elvásárai a férfiakkal szemben. ,,Számomra nagyon fontos, hogy milyen egy férfi teste. A kisugárzása, a magabiztossága, a humora és a teste adják az alapot a kapcsolathoz. Ha valamelyik hiányzik, szó sem lehet róla, hogy felkeltse az érdeklődésemet. A fitneszversenyző férfiak nem tetszenek, nemcsak azért, mert már sok és természetellenes az izom, ami rajtuk van, hanem azért is, mert egy férfitól elvárom, hogy én legyek neki a világon a legfontosabb és legszebb, és ne saját maga. Engem csodáljon a színpadon és ne ő feszítsen kisgatyában!"

Tippek a fitneszmodellektől

Nemrég Czine Szilvi mesélt nekünk arról, szerinte mely edzések a leghatékonyabbak nőknek. A fiatal és nagyon csinos Bán Vivien pedig 20 kiló leadása után lett modell, trükkjeiről itt számolt be a Life.hu-nak. 

 

 

Simkó Georginaedzésegészséges életmóddiétafitneszmodell