A G-pont nem létezik – de van helyette más!

Forrás: Getty Images -
G-pont szex kutatás tanulmány orvos húgycső csikló orgazmus vagina
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Rossz hírünk van azok számára, akik egészen eddig kitartóan keresték a G-pontjukat. A jó hír viszont az, hogy egyáltalán nincs minden veszve.

A napokban jelent meg a Nature Reviews Urology nevű orvosi szaklapban olasz tudósok tanulmánya, amely egy másik erogén terület létezésére mutat rá. Az Emmanuele A. Jannini professzor vezette kutatás szerint a nők csúcsra juttatása jóval összetettebb egy kis pont megtalálásánál.

Forrás: Getty Images

Véleményük szerint az úgynevezett CUV-rész, vagyis a csikló (clitoris), a húgycső (urethra) és a hüvely elülső fala (vagina) megfelelő stimulálása szex közben egészen biztosan az orgazmusig repíti a hölgyeket.

Csikló, O-pont és társaik

A német Ernst Grafenberg az ötvenes években mutatott rá először a G-pont létezésére, amelynek örömére rögtön az orvosról nevezték el a hölgyek örömszerzési forrását. A hetvenes években már azt is tudni lehetett, hogy a csikló izgatásával még könnyebben juthatunk el a csúcsig. Nemrég pedig egy dr. Charles Runels nevű orvos rántotta le a leplet a G-pont létezéséről: szerinte a G-pont nem létezik, ha pedig mégis, nincs konkrét fizikai szerkezete. Helyette viszont van O-pontunk, amely a csiklóhoz közeli területet és a hüvely belső részét jelöli. (Csak így zárójelben: mindegyikőjük férfi volt.)

És amikor még azt hittük, hogy létezik a G-pont

Mítoszok ide vagy oda, mi azért mindig is reménykedtünk abban, hogy egyszer átélhetjük a G-pontos élvezeteket. Nemcsak minket ihletett meg néhány izgató szexpóz erejéig, hanem a Life.hu néhai hancúrszakértőit, Katit és Vilit is - pajzán tapasztalataikat IDE kattintva olvashatod el.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.