A repülőgép személyzetének minden tagjának tisztában kell lennie azzal, hogyan kell kezelni egy vészhelyzetet, mit kell tennie, ha például terrorista van a gépen. Mandy Smith 12 év történeteit szedte most össze.

A nőnek Virgin Atlantic munkatársaként számos nehéz helyzettel kellett megbirkóznia az évek alatt. Többször fogdosták, étellel dobálták, sőt, egyszer egy szívrohamot kapott utast is megmentett. A veszélyes szituációkról egy amerikai hírportálnak mesélt, a kiképzésétől egészen a felmondása napjáig - írja a Daily Mail

IllusztrációForrás: Aeroflot, worldscrews.blogspot.com.au

"Amikor kiképeznek, minden lehetőségre felkészítenek. Hogyan szúrd ki a terroristát, miként kell levezetni egy szülést, vagy mit kell tennünk, ha kényszerleszállásra kényszerülünk. Megtanítják, hogy bizony rangsorolni is tudnunk kell egy baleset során, attól függően, hogy hány halott, és hány sérült van a gépen. Még cápákat is le kell tudunk szerelni, hiszen a tengerben is lezuhanhatunk" - mesélte Mandy, akinek évekig a kulturális különbségekkel is meg kellett küzdenie. 

"A tanfolyamon megtanultuk, hogy sokan nem szeretik, ha úgy szolgáljuk ki őket, hogy éppen megjött. Volt olyan utas, aki konkrétan rá is kérdezett a dologra, de persze illedelmesen kellett válaszolnom" - tette hozzá a egykori stewardess.

Légi randevúk, égi orgazmusok: így élvezünk a levegőben
Szexuális bakancslistáink sarkában loholunk : ezek a legerotikusabb vágyaink című cikkünk hozzászólásai között merült fel a kérdés, miért nem szerepel a felsorolásban a szex a repülőgépen téma. Nos, leginkább azért nem, mert az elképzelés ugyan jó, a kivitelezéssel azonban a maximális helykihasználásra törekvő gépeken gond lehet. Ott ugyanis, ahol alig férnek el a csomagok és a lábainknak sincs elegendő tér, miért épp a szerelmeskedéshez lenne elég hely? A fapados romantikáról itt írtunk korábban.