karácsony Magyar Telekom Nyrt önkéntesség jótékonykodás sütemény
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Egymásnak sütöttek és jótékony célból vásároltak egymástól a legnagyobb hazai médiavállalatok kollégái. A Magyar Telekom Nyrt. által létrehozott Fenntarthatósági Média Klub tagjai idén is részt vettek a december 10-én megrendezett Adni jó! Sütiakción. Ebből természetesen a Life.hu sem maradhatott ki.

A Magyar Telekom és az Origo mellett a Tv2, a Sanoma, a Class FM, a CEMP csoport, a Metropol, az Axel Springer és az RTL Klub alkotják azt a klubot, melynek célja, hogy jobban megismertesse az emberekkel a fenntarthatóság fogalomkörét és jelentőségét.
Az évenként megrendezett Adni jó! Sütiakció jellegzetessége, hogy a cégek, illetve munkatársaik nem pénzadományokkal, hanem sütemények megvásárlásával jótékonykodnak. A kihelyezett becsületkasszákba a tavalyi évhez hasonlóan most is rengeteg felajánlás került, az idei támogatott szervezet pedig az SOS Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa lett.

Fotó: Rostás Bianka/Life.hu
Fotó: Rostás Bianka/Life.hu

A galériáért kattints a képre!

A Telekom székházaiban megrendezett Sütiakcióra, mely kezdeményezés nemrég elnyerte a CSR Hungary, szakmai berkekben nívós elismerését, lelkesen készült a Life.hu szerkesztősége is. Sütemények sütésével, az alkotások eladásával és a többi vállalat finomságaiból való szemezgetéssel a szerkesztőség tagjai is szorgosan segítettek a gyűjtésben.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.