Meghan Markle legújabb próbálkozása, a márciusban debütált With Love, Meghan nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Bár a sorozat indulását nagy médiafigyelem kísérte, a lendület gyorsan alábbhagyott. A Netflix statisztikái szerint az életmódsorozat csak 5,3 millió nézőt vonzott, miközben a globális toplista élén a Kamaszok című sorozat 145 milliót, a Squid Game második évada pedig 117 milliót.
Egy híres és elismert PR-ügynökség alapítója, Renae Smith az Express című lapnak adott interjújában így fogalmazott: „Meglepetés, hogy megbukott a Netflix-sorozata? Ugyan. Egy percig sem. Már az elején mondtam, hogy ez csak egy gumicsont lesz. A legtöbben egyszer belenéznek, és soha többé nem térnek vissza. Még a rajongók is elismerték, hogy alig bírták végignézni.”
Smith szerint a nézők nem tudtak kapcsolódni a sorozathoz, mivel sem az ételek, sem a háziasszony nem volt elég vonzó. „A főzőműsorok akkor működnek, ha vagy az étel, vagy a házigazda szerethető. Meghan Markle esetében egyik sem áll fenn. Egy kölcsönkért konyha, átlagos ételek, és állandó dicsekvés arról, milyen csodás az élete – ez nem vonzza a nézőket” – tette hozzá.
A Szeretettel, Meghan rossz kritikáit többen is azzal indokolták, hogy a sorozat „valóságtól elrugaszkodott” és „nem hiteles”, így az átlagos néző számára semmilyen élményt nem tudott nyújtani. Smith úgy fogalmazott: „Kezdettől fogva halálra volt ítélve.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.