A kihívás éve a harmadik próbatételhez érkezett. Április havában nemet mondunk mindenféle édességre: süteményekre, tortákra, csokikra, cukrokra. Kövesd a következő 5 pontot. 

  • Az első és legfontosabb alapszabály, hogy sem csokikat sem süteményeket nem fogyasztunk.
  • Ha jót akarsz magadnak, tudatosan kerüld a veszélyes helyeket. Cukrászda helyett egy dzsúszbárba ülj be a barátnőiddel. 
Forrás: Dreamstime
Az elhízáson túl – ezt műveli a cukor a testeddel
A cukor nem épp a legjobb dolog, amit bevihetsz a testedbe – ezt mindenki tudja, mégis igen kevesen képesek lemondani róla. Íme, 11 megdöbbentő dolog, amit a rosszul kiválasztott és túlzásba vitt édesség művel a szervezeteddel. Olvasd el a Life.hu cikkét!
  • Ha igazán bevállalós vagy, akkor másféle cukrokat is elkerülsz. A kávéba és a teába használj alternatív édesítőket
  • Ne feledd, az üdítők is igazi cukorbombák. A szénsavas italok és különböző teák helyett igyál citromos vizet
  • Nemcsak az agyoncukrozott italokat kell kerülni. Tudtad például, hogy a ketchup tele van cukorral? De jobb, ha gyümölcsös joghurtokat és kekszeket sem fogyasztasz, és a fehér liszt helyett is a teljes kiőrlésűt választod. 

Minden nap várjuk a fotót egy-egy finomságról, „ma ezt is kihagytam” tematikában az Instagramra vagy a Facebookra #lifekihívásnoédesség hashtaggel ellátva.

10 tipp a cukorfogyasztás csökkentéséhez
A legtöbb ember az ajánlottnál jóval több cukrot fogyaszt, ami nemcsak hízáshoz vezet, de árt a fogaknak, a májnak, sőt, egyes rákos megbetegedéseknek is okozója lehet. Olvasd el a Life.hu tippjeit az egészségedért!