Habár az időjárás nem ezt mutatja, már május közepén járunk, lassan a végső hajrában, ami a nyári formát illeti. Ha te is szeretnél néhány extra hasizomgyakorlatot beiktatni a mindennapjaidba, akkor próbáld ki ezeket!

1. gyakorlat 

Feküdj hanyatt, a kezedet tedd a tarkód mögé. A lábaidat derékszögben emeld fel, ez az úgynevezett table top pozíció. Az egyik lábadat nyújtsd felfelé, majd végezz hasprést. Ezután a lábadat vidd le 45 fokig, majd jöhet az újabb hasprés, végül a talaj felett néhány centivel tartsd meg nyújtva a lábadat, és jöhet a harmadik hasprés. Ezt a hármas gyakorlatot végezd el mindkét lábaddal tízszer. 

2. gyakorlat 

Maradj hanyatt fekvésben, nyújtsd hátra a kezeidet. A derekadat billentsd meg úgy, hogy feküdjön rá a talajra. Emeld meg a törzsedet és a lábaidat is, ez a pozíció nagyjából úgy fog kinézni, mint ahogy egy banán hajlik. A törzsedet ezután emeld meg, a lábaidat pedig tartsd meg néhány centivel a talaj felett. 20-30 másodpercig végezd a gyakorlatot. 

3. gyakorlat 

Ezúttal a plank lesz a kiinduló helyzetünk, ami önmagában is egy igencsak hatásos gyakorlat. Ezúttal az lesz a feladat, hogy a csípődet jobbra-balra mozgatva, a földet megérintve mozgasd át magad. Ne felejtsd el a hasadat végig feszíteni. A gyakorlatot 20 ismétléssel végezd.