Vigyázat, ájulásveszély: Theo James csomagja kiveri a szemünket ebben a parfümkampányban

Theo James a legújabb Dolce and Gabbana kampányban egyértelművé tette, hogy ki az igazi olasz csődör a vidéken.
Theo James új képeit elnézve fogalmunk sincs, hogy mit árul a Dolce and Gabbana, de az fix, hogy kérünk belőle, lehetőleg minél többet.
Na jó, hosszas kutatómunka után kiderítettük, hogy ez a nagylelkű csemege a szemnek nem más, mint a márka legújabb parfümjének beharangozója.
James hasa ugyanis olyan kőkemény, hogy lelki szemeink előtt máris felvillan a kép, ahogy megvadulva reszeljük rajta a parmigianot, miközben ő a papfojtó tésztát gyúrja hevesen. Még mielőtt élnél a gyanúval hogy túlreagáljuk a helyzetet, szeretnénk prezentálni az év legforróbb fotózásának gyümölcsét.
Bizony, ez a kampány gyakorlatilag egy softcore reklámfilm Capriból, ahol mindenre irányul a figyelmünk, csak a kis üvegcsére nem, amit éppen árulni szeretnének.
Az viszont egészen biztos, hogy bárki is volt a stylist, minimum fizetésemelést, de inkább életműdíjat érdemelne ezért a csodás koncepcióért, ami miatt akár meg is innánk a parfümöt, ha Theo James arra kérne bennünket.
Meg vagyunk ugyanis győződve arról, hogy ez a kampány nem egy reklám, inkább egy hormonális támadás, ami a női nem ellen irányul, de meg kell állapítanunk, hogy kiválóan működik és csak megköszönni tudjuk. Szóval, köszönjük Theo James, köszönjük, Dolce and Gabbana és köszönjük, csomag.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.