Álomalakra vágysz? Lesd el Miranda Kerr életmódtippjeit!

2015.08.10. 19:15

Kerek popsi, darázsderék, csodálatos bőr, tónusos izmok - Miranda Kerr egészen biztosan megnyerte a genetikai lottóötöst, de azért tesz a külsejéért, nem is keveset. Tanulj tőle te is!

Forrás: Instagram/mirandakerr

Variáld az edzéseket!

A csinos anyukánál alapszabály, hogy sokféle mozgásformát űz, így nem tud ráunni egyikre sem. Szerinte ez a kulcs ahhoz, hogy várja az edzéseket, és ne hagyja abba hetek alatt a mozgást. A modell nemrég az egyik fitneszmagazinnak elárulta, igyekszik naponta fél órát jógázni - kedvencei a hatha és a kundalini -, emellett rendszeresen pilatesezik, és súlyzókkal is erősít, hogy tónusosak legyenek az izmai. „12 éve jógázom, imádom, ahogy alakítja a testemet és a lelkemet. Fontos számomra a gerinc edzése és a nyújtás is, erre is jó ez a mozgás" - mesélte a szépség, aki az edzés mellett gyakran túrázik kisfiával, és a biciklizés is a napi rutinjának a része. 

Forrás: Instagram/mirandakerr

Csak semmi gyorskaja!

Persze azt mi is tudjuk a magyar fitneszmodellektől, hogy hiába edz valaki rengeteget, ha az étkezésére nem figyel oda. Miranda egy dologra különösen ügyel, és az az, hogy a gyorskajákat, felesleges kalóriákat igyekszik kiiktatni az életéből. Ahelyett, hogy chipset, csokit és hasonló nassolnivalókat fogyasztana, ha rohannia kell, a modell igyekszik mindig magánál tartani valami egészséges ropogtatnivalót. Ez lehet valami friss gyümölcs, magok, mogyoró, mandula...

Forrás: Instagram/mirandakerr

Ügyelj az apróságokra!

Miranda egyik trükkje a kakaópor: ez egy kiváló izomlazító, magnéziumtartalmának köszönhetően pedig stresszcsökkentő hatása is van, ráadásul tartalmaz még béta-karotint, cinket és vasat is. Miranda a jó minőségű kakaóport a turmixokba keveri, így nemcsak finomat, de egészségeset is fogyaszt. Emellett a chiamagot is előnyben részesíti - ITT már mi is írtunk arról, miért is nagyon jó ez a szuperélelmiszer. 

Forrás: Instagram/mirandakerr

Figyelj a reggelire!

Az ausztrálok kedvence, ha teheti, reggelire mindig valami egészséges, tiszta ételt választ, például egy pohár facsart levet, tojásfehérjét avokádóval vagy zabkását.

Forrás: Instagram/mirandakerr

Lúgosíts!

Elle Macpherson mellett Miranda is a lúgosítás feltétlen híve. A modell rendszeresen tart lúgosító diétát, és napi 2-3 liter lúgosító vizet is elfogyaszt. Persze ő is vallja, hogy nem lehet mindig, minden percben kikerülni az egészségtelen ételeket, de alapvetően lehet erre törekedni. 

Forrás: Instagram/mirandakerr

Hajrá, cukormentes élet!

Miranda étrendjébe természetesen nem nagyon fér bele a cukor. Ugyan elcsábul, ha nagymamája Pavlova-tortát készít, de a mindennapokban száműzte az étrendjéből ezt a hozzávalót. 

Forrás: Instagram/mirandakerr

Jöhetnek a zöldek!

Az egészséges ételek mellett Miranda étrendjéből nem hiányozhatnak az algafélék és a zöld tea. Ezeknek nagyon magas az antioxidáns-tartalma, az algák ráadásul lúgosítanak is, és minden formában nagyon jótékonyan hatnak az étkezésre. 

Forrás: Instagram/mirandakerr



Miranda Kerréletmódmodelllúgosításalakformálásegészséges életmódjóga