Te sem iszol eleget? 5 tipp, hogy könnyen lecsússzon a napi 2 liter víz

2016.04.22. 18:02

Azt valószínűleg már mindenki tudja, hogy aki fogyni szeretne, annak sok folyadékot kell fogyasztania. A diétázók mégis gyakran esnek abba a hibába, hogy a jobb ízélmény miatt nem vizet, hanem üdítőt isznak. Milyen jó lenne, ha az ember ugyanúgy tudna sóvárogni a víz után, ahogy egy szelet csoki vagy egy finom sütemény után. Pedig ez nem is lehetetlen, csupán trükközni kell egy kicsit, és a sima vizet úgy kell ízesíteni, hogy az egyszerre legyen finom és egészséges.

  • Miért hűtsük le unalmas jégkockával a vizünket, ha tehetünk bele fagyasztott gyümölcsöket is? A mirelit málna, eper, szeder vagy áfonya egyszerre színesíti és ízesíti italunkat, ezért a szezonális gyümölcsökből érdemes mindig lefagyasztani egy nagy adagot a szűkebb időkre. Nyáron pedig a friss gyümölcsöt is használhatjuk.
Forrás: Dreamstime
  • Ha kevésbé édes ízre vágyunk, akkor készítsünk uborkás vizet. Egyszerűen szeleteljük bele az uborkát a pohárba, nagy melegben előtte akár le is fagyaszthatjuk őket, és így kellemesen hűs, finom folyadékhoz jutunk.
Ezért fontos a víz!
Az emberi szervezet 70%-át víz teszi ki: ez felel az anyagcseréért és vérkeringésért, a méregtelenítésért és testünk hőszabályozásáért. De a szép bőrnek is elengedhetetlen feltétele testünk belső hidratálása, ráadásul az esetek túlnyomó többségében a fáradtságot és a fejfájást éppen a dehidratáltság okozza. Ha mindennap elég vizet innánk, a méreganyagok hamar kiürülnének a szervezetünkből, sokkal fittebbek, energikusabbak lennénk. Az egészséges életmód első lépcsője, hogy odafigyelünk arra, mennyi vizet fogyasztunk.
  • Narancsot vagy egyéb citrusféléket is csavarhatunk a vizünkbe, a citromon kívül érdemes kipróbálni a grapefruitot és a különféle mandarinokat is. Tartsunk mindig egy nagy tál felszeletelt gyümölcsöt a hűtőben, és a hideg szeletek mellé még friss bazsalikommal is fűszerezhetjük vizünket, érdemes egy nagy kancsóval előre elkészíteni, hogy az ízeknek legyen ideje összeérni. Aki forró italra vágyik, csavarjon citromot egy bögre forró vízbe, reggeli indításnak kiváló kávé helyett.
Forrás: Dreamstime

 

Ezekkel az applikációkkal biztos, hogy mindennap eleget fogsz inni
Összeszedtünk három szuper applikációt, amelyek segítenek abban, hogy ne felejts el inni. Olvasd el a Life.hu cikkét!
  • Készítsünk mentás vizet! A jégkockatartóba tegyünk fodormentát, borsmentát vagy citromot, adjunk hozzá vizet, és fagyasszuk le, majd az ízesített jégkockákkal hűtsük le italunkat. A fűszereket helyettesíthetjük rozmaringgal vagy bazsalikommal is, kinek-kinek ízlése szerint.
  • Ha a gyerekeket is rá akarjuk venni, hogy üdítők és gyümölcslevek helyett inkább vizet igyanak, fagyasszuk le jégkockatartóban a kedvenc italukat, és ezzel dobjuk fel számukra a sima vizet. A színes jégkockák meghozzák a kedvüket a víziváshoz, és közben egy kicsi íz is jut nekik a kedvelt italból, ám jóval kisebb mennyiségben, mintha magában innák. Még izgalmasabb, ha különféle ízű és színű jégkockák kerülnek egy pohárba.
Forrás: Dreamstime

Aki a fenti tippeket beveti, hamarosan tapasztalni fogja, hogy kevesebb kalóriabevitellel is beéri, kevésbé fogja éhesnek érezni magát napközben, sőt még a pénztárcája is vastagabb marad.

gyümölcsvízuborkafolyadék