8 trend a 2000-es évekből, amikről azt hittük, soha nem térnek majd vissza


Az idei év egyik legnépszerűbb öltözködési irányzata a Y2K, amely a 2000-es évek stílusát jelenti. A strasszos pólók, az alacsony derekú csípőnadrágok és hip-hop hangulat újra trendi. A következőkben összegyűjtöttük azokat a ruhadarabokat, amelyekről pár éve még azt hittük, hogy örökre száműztük őket a divat világából.

Az alacsony derekú farmerok és a magassarkú edzőcipők már visszakúsztak a divat világába, így csak idő kérdése volt, mikor veszi át 2025 divatját a 2000-es évek hangulata. Korábban már írtunk olyan őszi trendekről, amelyek ebből a nosztalgikus korszakból származnak. Most azonban a kiegészítőket és az outfit-összeállításokat is összeválogattuk.
A paperboy hat a 2000-es évek vége felé lett nagy divat, és akkoriban minden romantikus film kötelező kiegészítője lett. A mai divatban a preppy irányzatban viselik a legtöbben.

Sokan utálták ezt az ékszert, és még többen hitték azt, hogy ezt soha nem fogjuk viszont látni. De idén ez is megdőlt. A haslánc egy olyan testékszer, amely minden megjelenést extravagánssá tesz. A Z generációsok között hihetetlenül népszerű ez a kiegészítő. Imádták nyáron és hordják a hideg időszakban is rövidebb felsőkkel, amikből szexin kikandikál ez a fémes lánc.

A platformos cipő a '90-es évek és a 2000-es évek elején élte arany korát, mostanra pedig a legtöbb márka visszahozta a saját kollekciójába. Ez a cipőtípus az év egyik abszolút kedvence, és világszerte az egyik leginkább keresett dizájn.

Míg a baseballsapka egy örök klasszikus kiegészítő, a full cap vagy hip-hop stílusú sapka kevésbe kedvelt fazon. A trend visszatérését az is mutatja, hogy Billie Eilish, korunk egyik legzseniálisabb énekese is állandóan ezt viseli.

A szűk, női öltönymellények a 2000-es évek kedvenc ruhadarabjai voltak. Az idei divatban pedig ismét kiemelt helyet kaptak. A divatinfluncerek és stílusikonok már hónapok óta viselik ezt a nőies, elegáns felsőt.




Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.