Giorgio Armani öröksége: 3 pillanat, amikor divattörténelmet írt

Giorgio Armani neve nem pusztán egy brand szép ruhákkal: a divattervező saját univerzumot teremtett, ahová belépve saját magunk legjobb verziói lehetünk. 3 ikonikus pillanatával emlékezünk a divatikonra, aki nemcsak öltöztetett minket, hanem megmutatta, kik vagyunk, vagy éppen lehetnénk valójában.
Giorgio Armani halálával nemcsak egy divatóriást veszítettünk el, hanem azt az embert is, aki megtanította a világnak, hogy a stílus lehet egyszerre kifinomult, kényelmes és időtálló. Az öröksége minden zakó hajtókájában, minden vörös szőnyeges pillanatban és minden Armani parfüm illatában ott él tovább.
Az 1980-as években Armani szó szerint újrafaragta az üzleti világ uniformisát. Puhább szabásvonalakat, természetesebb esést és mégis határozott, vállpárnás vonalakat adott a zakónak. Nemcsak a férfiak, hanem a nők is felfedezték maguknak, hogy egy jól szabott Armani öltönyben a tárgyalóasztalnál ugyanaz a hatalom és magabiztosság sugárzik róluk, mint a férfi kollégáikról. A „power dressing” kifejezés szinte egyet jelentett Armani nevével.
Ugyancsak 1980-ban bemutatták az Amerikai dzsigoló című filmet, amelyben Richard Gere Armani ruháiban tündökölt. Ez nem csak egy filmes styling volt, Armani ezzel a lépéssel egyszerre robbant be a popkultúrába és a divat mainstream világába. A vörös szőnyeg később az ő birodalma lett. A sztárok sorban álltak az öltönyeiért és estélyi ruháiért. A „ki mit visel?” korszak kezdetén Armani neve gyakorlatilag bérelt helyet kapott a listák élén.
Míg sok kortársa megmaradt a kifutók világában, Armani az elsők között értette meg, hogy a luxus nem csak ruháról szól. Létrehozta a saját parfümvonalát, bútorkollekcióját, sőt, még szállodákat is nyitott. Armani így nem pusztán tervező volt, hanem életérzés, amelyet a világ minden szegletében átélhetett az, aki belépett az Armani-univerzumba. Ez a modell máig minta a luxusmárkák számára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.